Z wizytą w zakładzie optycznym
31 czerwca w ramach Drzewickich Grantów Oświatowych wybraliśmy się do zakładu optycznego "Bernadetta Baran" w Opcznie.
2019-06-02
Czytaj Więcej o: Z wizytą w zakładzie optycznym31 czerwca w ramach Drzewickich Grantów Oświatowych wybraliśmy się do zakładu optycznego "Bernadetta Baran" w Opcznie.
2019-06-02
Czytaj Więcej o: Z wizytą w zakładzie optycznymPrzypraw używamy codziennie, ale nie zawsze się zastanawiamy skąd się biorą na skle powych półkach. Towarzyszą nam głównie podczas przygotowywania i spożywania posiłków. Ich zapachy i smaki poznawali...
2019-06-02
Czytaj Więcej o: Przyprawy świataJak zatrzymać na dłużej zapach słodkich pomarańczy?
2019-06-02
Czytaj Więcej o: Robimy słoiki zapachoweCo tak pachnie? Na takie pytanie szukali odpowiedzi uczestnicy zajęć realizowanych w ramach Drzewickich Grantów Oświatowych.
2019-06-02
Czytaj Więcej o: Co tak pachnie?Czym byłby świat bez zapachu? Zapachy pociągają, kuszą, albo przeciwnie – budzą wstręt, odrazę. Nie ma takiego zapachu, który byłby obojętny. Ale jak to się dzieje, że czujemy zapachy? I czy zapach ma...
2019-04-29
Czytaj Więcej o: Czym rozpoznajemy zapachy?Czy ludzie, którzy maja niesprawne ręcę mogą malować, jeść sztućcami, czy chociażby czesać samodzielnie sobie włosy?
2019-04-29
Czytaj Więcej o: Malowanie stopamiPoznawanie świata wszystkimi zmysłami to umiejętność, którą posiada każdy zdrowy człowiek. Ale czy naszą sensorykę można usprawniać i rozwijać? A jeśli tak to w jaki sposób?
2019-04-29
Czytaj Więcej o: Kostka sensorycznaI świetnie się przy tym bawiliśmy...
2019-04-28
Czytaj Więcej o: Robimy piasek kinetyczny1 kwietnia uczniowie rozwiali swoją wyobraźnię przestrzenną, oraz umiejętność pracy w grupie budując tor przeszkód, a następnie wykazywali się sprawnością i równowagą podczas jego pokonywania.
2019-04-15
Czytaj Więcej o: Rozwijamy zmysł dotyku i równowagi. Budujemy tor przeszkód.Czy czujemy tylko dłońmi? Po co nam błędnik? Co by było, gdyby go nie było?
2019-04-15
Czytaj Więcej o: Co to jest dotyk i zmysł równowagi?Strona: 1/3